Monsson Trading sponsorizează proiectul „Am nevoie de lapte”

Implicarea comunităţii şi a mediului de afaceri în campaniile desfăşurate de organizaţiile non-guvernamentale este extrem de importantă.

Fundaţia Baylor Marea Neagră primeşte întotdeauna cu mare recunoștință orice contribuţie venită din partea comunităţii .

De data aceasta, contibuţia a venit din partea unui colaborator mai vechi al Fundaţiei, SC Monsson Trading SRL, prin managerul general Andrei Muntmark.

Societatea constănţeană a donat 19.000 lei pentru proiectul „Am nevoie de lapte”.

„O comunitate sănătoasă, în care viitorul copiilor nu este pus în pericol”

Acest proiect vine în sprijinul familiilor tinerilor infectaţi cu HIV din judeţul Constanța pentru a avea copii sănătoși. Unul dintre cele mai importante aspecte ale acestui program de asistență socială privește asigurarea laptelui praf pentru bebelușii expuși la HIV în condițiile în care alăptarea la sân este contraindicată mamelor seropozitive.

Un copil are 100% șanse să se nască și să rămână sănătos, chiar dacă ambii lui părinți sunt infectați cu HIV. Dacă mama alăptează bebelușul, șansele de a rămâne sănătos scad cu până la 40 de procente. Acești oameni, părinți seropozitivi într-o lume care se teme de infecția cu HIV, au nevoie de ajutorul comunității pentru a putea să-și hrănească copilul fără să-l pună în pericol.

„Am fost impresionaţi de activitatea Fundaţiei Baylor Marea Neagră şi în special de acest proiect care ajută copiii născuţi din părinţi infectaţi cu HIV să rămână sănătoşi. Suntem extrem de mulţumiţi că donaţia noastră ajută Fundaţia să se asigure şi să aibă grijă că trăim într-o comunitate sănătoasă, în care viitorul copiilor nu este pus în pericol”, a declarat Andrei Muntmark, managerul general al societăţii Monsson Trading

Muncă de echipă

„Scopul acestui proiect este, pe de-o parte, reducerea riscului transmiterii post-natale a infecţiei cu HIV prin asigurarea condiţiilor minime necesare pentru ca mamele cu HIV să nu alăpteze la sân, prin asigurarea alimentației artificiale pentru toţi copiii născuţi în cadrul proiectului şi, pe de altă parte, prevenirea malnutriţiei şi a întârzierilor în dezvoltarea fizică a copiilor expuşi la HIV. Din banii de proiect sunt achiziţionate cutii de lapte praf care vor fi distribuite copiilor cu vârste între 0-2 ani. Distribuţia laptelui se face lunar. Mulţumim Monsson Trading pentru că a înţeles nevoia acestor familii şi pentru că a ales să se implice nu numai într-o problemă a unor familii, ci într-o problemă de sănătate publică”, a declarat, la rândul său, Ana-Maria Schweitzer, directorul executiv al Fundaţiei Baylor Marea Neagră.

Asigurarea laptelui praf este completată de activitatea departamentului psihosocial (medic, asistent medical, asistent social, psiholog) care se asigură că sunt respectate toate măsurile pentru reducerea riscului de transmitere verticală (de la mamă la copil) a infecţiei cu HIV prin consultații periodice și vizite la domiciliul beneficiarilor. Deși această sarcină nu este deloc ușoară, activitatea susținută și intervenția adecvată nevoilor fiecărui caz în parte și celor peste 200 de copii sănătoşi care s-au născut până acum dovedeşte faptul că munca noastră nu este în zadar.

Donaţia Monsson Trading este un exemplu care demonstrează încă o dată că efortul comun al tuturor membrilor comunităţii are efecte benefice pe termen lung şi vin în sprijinul misiunii Baylor România de a ajuta comunitatea să dezvolte servicii eficiente de prevenire și îngrijire a bolilor infecțioase.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Share

Articole similare